måndag 26 december 2016

Sistaminutenleverans

Beställda i september, levereras senast fredag 23 december. Dvs gott om tid...(har ni hört den förut??)

Men jag fixade det!
Påbörjades onsdag kväll och levererades fredag morgon, om än fortfarande något fuktiga efter blockning.

Däremot var det nära att jag glömde fota dem!
Men här är de...vantarna i mjukaste Baby Alpacka Chunky


Stickade efter eget huvud i mitt handfärgade garn.
Strumpstickor 4,5 mm och garnåtgång drygt 100 g.

Har beställt hem mer av det här härliga garnet och kommer snart att stoppa ner det i färggrytorna.

Tror även att jag lovat att plita ner mönstret på vanten vid något tillfälle.
Ska se om jag kan fixa det :)

Kanske snart i en butik nära dig...

Ha det bra så ses vi snart igen!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...