fredag 9 december 2016

Då var det spikat!

Tur att man har hantverksvänner som är lika pigga på att hitta på skojigheter!
För nu är det bestämt att jag och Katarina åker på "Fårfest i Kil" 3-5 mars. Tjoho!!

Såg en blänkare på Fejjan igår om evenemanget och kom ihåg att Katarina nämnt att hon varit sugen på att åka dit någon gång.
Så klart började det snurra i huvudet på en annan...

Ett par snabba meddelanden på chatten och vips var det bestämt att vi måste nog träffas och spåna lite.
Så i förmiddags gjorde jag mig en liten utflykt till  Boheden.
Färja så här mitt i vintern känns nästan som ett litet äventyr (inser att man har inte så stora krav här i livet) ;)



Efter ett par timmars kaffe och surr så hade vi knåpat ihop en liten minisemester. Eller vi kan ju nästan kalla det affärsresa. Om inte annat för att få inspiration.
Allt är beställt och bokat. Ska bli så kul!


Nu på kvällskvisten har jag nystat upp några härvor till vantpaket som ska få följa med på julmarknad i Boden i helgen.


Ska stå i en av kyrkstugorna tillsammans med en annan Katarina. Katarina Widgren, KiWi Design.
Hoppas på fint väder och lagom kallt. Och mycket folk förstås!
Ska försöka komma ihåg att ta några bilder och lägga upp.

Borde egentligen gå och packa och förbereda inför helgen, men jag tror jag förlitar mig på att jag orkar stiga upp tidigt i morgon och packa bilen.
Stickar nog några varv istället...

Sticka lugnt och ha en fin fredagkväll så ses vi snart igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...