tisdag 20 september 2016

På G

Ja, nu känner jag mig lite på gång!
Men inte är det lätt med alla beslut som skall fattas i denna cyberdjungel...

Har i alla fall skaffat mig eget domännamn och webhotell för kommande blogg/hemsida och en passande e-postadress.
(Fattar inte att jag överhuvudtaget svänger mig med ord som domännamn och webhotell mm). Men jag lär mig något nytt hela tiden!

Har bestämt mig för att använda mig av Wordpress plattform för både blogg/hemsida och kommande webshop.

Nya sidan Rät & Avig kommer att vara stängd under utvecklingen och jag fortsätter att blogga här som vanligt.
Försöker hålla er lite uppdaterade allt eftersom.

Att jag avslöjar lite kring detta nu gör också att jag får lite av "kniven på strupen" för att verkligen ta tag i det här.

Vi ses snart igen...och då kanske det t o m blir lite stickrelaterat också :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...