tisdag 26 maj 2015

Ska vi säga så!?

Knogar på med mina tvåändsstickade vantar och det går ju riktigt bra!
Sakta men säkert växer de fram...

Glad i hågen läste jag mönstret för tumkilen och stickade på.
Men när jag tittar på vanten på bilden i mönstret och jämför med min tumme så ser de inte aaalls likadana ut.

Upptäckte att det går visst att göra tumkil på flera olika sätt. Och jag har nu testat en annan variant.

Och som det sas i en känd reklamfilm:

-Nu är det här MIN gratä...vante...och jag gör den på MITT sätt!
Ska vi säga så!?

Det blir nog bra till slut :)
Sticka lugnt där ute så ses vi snart igen.

2 kommentarer:

  1. DITT sätt bli jättefint!
    Kram Sytanten

    SvaraRadera
  2. I am extremely impressed along with your writing abilities, Thanks for this great share.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...