lördag 31 januari 2015

Prioriteringsfråga

Visst borde jag ta mig an tvätthögen...

...men plötsligt kändes det helt ok att ta itu med tummarna på mina "Delsbovantar".

I jämförelse med tvätten känns t o m tummar kul att göra.

Som sagt, allt är relativt och det gäller hela  tiden att göra de rätta prioriteringarna.

För övrigt kan jag hälsa att jag i princip gått i ide.
Totalt insnöade (även bokstavligt talat) gör att jag bara lämnar huset under protest.

Tur man har ett antal påbörjade  projekt och att det går att hålla kontakten med yttervärlden så här via cyberrymden :)

Vi ses!

1 kommentar:

  1. Ja, att sticka passar ju i alla väder o verkligen perfekt när man är insnöad! Fantastiskt fint mönster på vantarna! / Annika

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...