tisdag 27 januari 2015

Mera färg...

Ja, även idag har grytorna och plattorna fått jobba.
Ett antal härvor BFL/Baby Alpacka och Merino/Cashmere åkte ner i färgbadet.

Nu väntar jag med spänning på att härvorna ska torka så jag får syna slutresultatet.

Om orken och inspirationen finns i morgon så kör jag ytterligare några kok.

Eftersom härvorna ska ligga i badet nästan en timme behövs lite sysselsättning under tiden.
Har knogat på med ytterligare ett par mönsterstickade sockar.
Storlek 23/24, så det går ganska fort.

2 kommentarer:

  1. Vilka vackra färger du har fått till!

    SvaraRadera
  2. Helt betagande vackert!! (y)

    Vilka jättesöta strumpor du stickar!! :)
    Jag skulle försöka jag också, det ser ut att vara en jättebra modell!
    Kan du tipsa om mönster??

    Med vänlig hälsning/ Ingrid

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...