torsdag 27 november 2014

37 rutor *check*

Knogar på med mina rutor.

37 stycken färdiga och jag börjar så smått fundera på hur stor pläden ska bli och vilken färg jag ska virka ihop med...

Virkar på så får vi se :)

Det där med trådfästningen har jag förträngt tills vidare.

Hade tänkt vara "duktig" och fästa trådarna direkt efter varje ruta...hmm... Men det var ju så mycket roligare att bara virka, så nu sitter jag här med MASSOR av trådar att fästa!

Ja, ja...det ordnar sig säkert med den saken också.

Håll till godo med den här inomhusbilden i det skumma novemberljuset.
Inga färger blir normala den här årstiden!

Ha det gott, alla!

1 kommentar:

  1. Inget roligt jobb att fästa trådar men det måste göras, filten ser ut att bli jättefin.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...