lördag 4 oktober 2014

Återigen...

...en superhemlig stickning.

Får inte visa vad jag stickar och vågar inte säga åt vem...än.

Det är alltså en teststickning igen och inget får visas innan mönstret släpps.

Så ni får allt ge er till tåls, mina vänner :)

"Men den som väntar på något gott"...och allt det där, ni vet.

Tänk vad mycket fint jag kommer att ha att visa där i december någon gång!

Inser att det är lite knepigt att driva en blogg med bara hemliga projekt.
Vilken tur att jag har så förstående läsare ;)

Men den här blir fint isblå, så mycket törs jag nämna i alla fall.

Ha det gott så hörs vi snart igen!
I morrn ska jag ägna mig åt lite annat hantverk...tapetsering :)
Titta in då så kanske ni får en tjuvkik.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...