onsdag 24 september 2014

Nästan så jag skäms lite!

Att det är kul att få paket vet ju alla, men det här är nästan för skojigt!

Visade ju mitt fina bokpaket som landade hemma hos mig igår. Tänkte att dagen inte kunde bli så mycket bättre...

Men det kunde den!
För när jag kom hem hade jag ytterligare ett paket på bron.
Det var mitt garn från Garnkorgen!

Sex härvor Madeline Tosh Merino i en underbar grönblå färg. Vill bara sätta stickorna i garnet NUUU!


Garnet är något grönare i verkligheten och helt fantastiskt!


Och som om inte detta vore nog så fick jag paket idag också! Fatta vilken lyckost  jag är!

Vad som var i paketet?
Ja, men kolla!!!





Min egen väska från Siskoretro. Visst är den fiiin!!!
Så detaljerad och välsydd. Kolla bara mönsterpassningen mitt fram. Respekt!

Sejja (Siskoretro) har en webshop där hon säljer fantastiska klänningar, kjolar, väskor mm av återbrukat tyg.
För det mesta följer jag henne på instagram där hon lägger ut massor att dreggla över!

Det här lär inte vara det sista paketet från henne som landar hos mig ;)

Nä, nu lite mat i magen och sen på stickcafé...vi hörs!

1 kommentar:

  1. Men seriöst, vilket underbart garn! Vad ska du göra av det?
    Och väskan var ju så fin!
    Det blir ju rena julkänslan av alla fina paket ;-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...