tisdag 29 juli 2014

På väg!

Ja, äntligen är jag då på väg mot Fattigskogen och stickläger i dagarna fem.

Fattar ni hur härligt det ska bli!?

Härligt att träffa både gamla och nya bekantskaper, härligt att bli serverad mat, härligt att få grotta ner sig i garner och ull...ja bara SUPERHÄRLIGT!

Sitter nu på tåget (har bokat sovvagn i år) på väg söderut och i morgon bitti plockar Ulrika och Amanda upp mig i Hallsberg.
Och gud nåde er SJ om ni tänker strula!

Ha det bra så länge så ska jag försöka få iväg nåt litet inlägg från Fattigskogen.
Men jag lovar inget...vet av erfarenhet hur det brukar bli när det underbara stick- och  garnkaoset infinner sig...världen utanför liksom försvinner i nån konstig dimma ;)

Stickar lite, har trevligt resesällskap och ska snart bädda upp.
Så mig går det ingen nöd på :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...