fredag 4 juli 2014

Nejdå...

...jag har inte glömt bort att jag har en blogg och jag har inte glömt bort er.
Tiden och orken räcker bara inte riktigt till, så är det bara.
Är så tacksam över att ni ändå tittar in...

På stickfronten knogar jag på med min Vitamin D.
Det blir inte så mycket som jag önskar men nu är jag ändå på sluttampen av "kroppen".
Rätt så långa och tidsödande varv som inte kräver så mycket hjärngympa. Ganska passande arbete alltså.

Har inte någon fin bild att visa men ni får lita på att det går framåt.

Idag tog jag mig också en arbetsdag vid symaskinen (bra att vara sin egen chef ibland) och resultatet blev två stickfodral som snart kommer att skickas iväg till en förhoppningsvis glad beställare.

Hade sällskap av yngsta dotra som nåltovade mig ett fint hjärta att dekorera "ateljen" med. En bild på det längst ner.

Ha det så gott så hörs vi snart igen!

1 kommentar:

  1. Dina stickförvaringar är SÅ fina, så fina. Det står på min önskelista, hoppas att tomten eller någon annan tjuvläser listan.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...