torsdag 26 juni 2014

Egentligen är jag jättesur...

...för jag har fått sticka baklänges på min Vitamin D...mååånga varv!

Tyckte att det flöt på sååå bra med dom förkortade varven. Tydligen FÖR bra för jag glömde en liten detalj...det skulle visst samtidigt vara ett antal ökningar också. Hrrrmf!!

Nå nu är jag tillbaka på banan igen och nu är det bara att köra på.



Och som jag skrev i rubriken, "egentligen" är jag sur.
För det sura gick rätt snabbt över när jag hittade ett supermumsigt paket på trappan.
Nästan 20 kg ofärgat garn från Viola Schavon, Exklusiva Garner!!!



Å, nu vill jag bara beställa några fler timmar på dygnet...vill ju färga garn!

Och tills det sker får ni ha det så gott, vi höres!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...