fredag 21 mars 2014

Varit ute på vift

Tog med yngre sonen och drog ut i stora, vida världen några dagar.
Eller rättare sagt, morsan fick följa med till London på fotbollsresa. Inte dumt alls!
Och det är därför det liksom varit lite tyst här några dagar. Men nu är jag tillbaka i verkligheten och jag lovar att avlägga en liten rapport om resan när jag fått smälta intrycken något.


För allra först måste jag bara blogga om det här som väntade på mig när jag kom hem.


Alltså, jag måste ha fått världens bästa "Hemlis" (och jag misstänker vem det är)!!
Kolla bara vad jag fick i det här fina paketet!


Ett kort med grattisönskningar ( ja, hon hade koll på att jag fyllt år!), ett handfärgat "Trekking Sockgarn" från Tant Kofta, en jättefin bok, "Skönt stickat" som jag redan bläddrat i ett par varv, och en påse "gotta".
Ooops, så gick det med dom föresatserna med att börja det nya livet. Äsch, det går ju att börja om i morrn ;)

Ja, jag sa ju det! Det här måste vara den bästa "Hemlisen" ever!
Tack så hemskt mycket!

Skickar en liten blänkare på Instagram, för jag tror jag vet vem du är...

Men nu kan jag inte sitta här och mysa längre, bäst att återvända till vardagen.
Ha det så länge så hörs vi igen!

2 kommentarer:

  1. Vad glad jag är att du gillade paketet! Och grattis igen!

    Hemlis

    SvaraRadera
  2. kvalitetstid med sonen och sen ett sånt perfekt paket..vilken dag

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...