söndag 2 februari 2014

Kastar mig utför branten!

Ja, det känns nästan så nu när jag publicerar mitt första egendesignade mönster, My #1.



Tills vidare får det ligga här ute till höger och det är bara att klicka på bilden så ska ni (förhoppningsvis) länkas vidare till en PDF-fil som går att ladda ner.

Jag säger förhoppningsvis, för det här med datatekniken är något jag lär mig eftersom.
Så därför är jag tacksam om ni ger mig lite feedback huruvida det funkar med nedladdning och utskrift eller om det är några konstigheter eller kanske t o m tvärstopp.

Jag vill också passa på att tacka två teststickarproffs, Inger (Nattugglans stickblogg) och Johanna (Det som händer hos mig) som hjälpt mig med att kolla mönstret och se om det går att få ut något vettigt ur det. Jag känner mig glad och trygg med sådana proffs i ryggen :o)

Mycket nöje med stickningen och jag hoppas ni hör av er om ni stickar från mitt mönster.
Happy Knitting!

14 kommentarer:

  1. Superfina! Länken från bilden funkar fint. Tack för ett härligt mönster!

    SvaraRadera
  2. Superfina! Länken från bilden funkar fint. Tack för ett härligt mönster!

    SvaraRadera
  3. Jättefina strumpor! Tack för att du delar med dig av ditt mönster, jag ska nog sticka mig ett par sådana i alpacka och ha som bäddstrumpor. Funkade kanon att ladda ner också. :-)

    SvaraRadera
  4. De var solgule og fine :)Klem til deg

    SvaraRadera
  5. Väldigt fina - jag laddar ner mönstret på en gång!

    SvaraRadera
  6. Vilka fina!!!! Börjar genast! Tack!

    SvaraRadera
  7. Jättefina! Börjar på en gång!!!!
    Tack!

    SvaraRadera
  8. Jättefina. Nu är det dags att sticka ett par nya strumpo. Har laddat ner mönstret. Tack.

    SvaraRadera
  9. Mycket fina sockor och nu ligger mönstret så fint i min dator och bara väntar på rätt garn och lite tid. De här sockorna vill jag göra, har alltid bara gjort vanliga släta och aldrig med mönster/flätor.
    Tusen tack!

    SvaraRadera
  10. Tusen takk for at du deler mønsteret på de lekre sokkene!

    Klem fra Ingunn

    SvaraRadera
  11. Tack för det fina mönstret!
    Mycket trevlig och roligt mönster att sticka efter. Jag har nästan den första sockan klar och känner mej mycket nöjd.

    SvaraRadera
  12. Har bara tån kvar på andra sockan, fantastiskt fina och roliga att sticka! Och det bästa av allt, mönstret sätter sig snabbt! De roligaste sockor jag stickat. Jag gjorde mina mina i Austermann Step och med stickor 2,5 och gjorde helt enligt mönstret. Storleken blev 36-37 till dotterns glädje. Nästa par som jag stickar förlänger jag lite i tån, så de passar mina 39:or.
    Tack för ett jättefint och roligt mönster!

    Linda

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...