lördag 14 september 2013

Teststickningen igång

Det kan aldrig bli för mycket bling-bling i en stickning.
Mycket roligare att få ökningarna på rätt plats med lite tjusiga stickmarkörer.
Sen att det då ett tag kändes som att det var fler markörer än maskor, det får man leva med ;o)



Men nu är jag igång och nu har jag koll på ökningarna så då struntar jag helt i markörerna. Men kanske jag sätter dit dom igen bara för att det ser ganska fint ut...svåra beslut så här tidigt på lördag morgon...



Hade tänkt göra ett ryck med tvätt och städ idag, men jag misstänker att jag lär återvända till stickhörnan med jämna mellanrum (läs:rätt ofta).
Måste ju för tusan få ta kafferast ibland!

Ha en fin dag!

1 kommentar:

  1. men å vad fint det blir! och vilka superhärliga färger ihop!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...