fredag 27 september 2013

Flow

Känner att jag är inne i något slags "göra-färdigt-flyt" just nu.
Bästa att smida medan järnet är varmt, för jag vet ju hur snabbt startitissyndromet kan smyga sig på.

Inte så mycket kvar på "Dream Stripes". Förhoppningsvis ligger den på blockning redan ikväll.
Heja mig!!



Ooops, det har visst slutat regna! Bäst att ge sig iväg ut för några timmars avlönat arbete...men måste erkänna att jag hellre suttit kvar med kaffekoppen och stickningen.
Nåja, helg snart och då kanske färggrytorna åker fram. Hoppas!

Ha en fin dag!

2 kommentarer:

  1. Hej, tittade in hos dig och ser en jätteduktig stickerska. Så många vackra saker. Blev helförtjust i en sjal du stickade för länge sen(2gångar) efter ett mönster från Allers. Nu undrar jag om du har det kvar. Jag bor inte i Sverige och ser den tidningen ytterst sällan. Skulle bli så glad.
    Kommer att titta in oftare. Ha en fin helg.
    Anje

    SvaraRadera
  2. Härligt! Ja heja dig, skönt när det blir färdigt så man kan använda sina fina sticke. :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...