onsdag 7 augusti 2013

Fattigskogen 2013

Lider fortfarande av sk "sticklägerblues" och har lite svårt att hitta motivationen utan alla kreativa stickerskor runt omkring mig.

Men kan i alla fall säga att dagarna i Fattigskogen var heeelt fantastiska. Som om jag hade väntat mig något annat!?

Stickade, surrade, skrattade, drack lite vin, stickade ännu mer, fick prova på att spinna (helsåld!!), gick på kurs, åt god mat, stickade lite till...osv, osv...i fem dagar. Kan aldrig bli fel!

Kopplade av så till den grad att jag nästan inte fotade en enda bild. Av utrymmesskäl fick "stora" kameran stanna hemma. Garn prioriteras vid packning!
Så därför "tjyvar" jag helt fräckt några bilder av rara Ulrika (har förstås frågat om lov) och lägger upp ett litet bildspel med några glimtar från våra dagar i Fattigskogen.

Vill ni läsa mer så kika in hos Ulrika, hon tar helt magiska bilder. Hon har nog även länkat till andra som bloggat om lägret ifall ni vill frossa i sticklägerbilder.

Själv ska jag försöka hitta sticklusten här i min ensamhet medan jag surfar runt hos andra som lagt upp bilder.
Återkommer med mer info om vad jag stickade, spann, köpte och vann.
Ha det gott!


 

3 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...