lördag 6 juli 2013

Upp och ner och bak och fram

Ja ibland (eller rätt så ofta) blir det inte som man tänkt sig.

Idag har vi röjt i garaget...något vi brukar försöka hinna med tidigt på våren INNAN barmarkssäsongen drar igång, och den hysteriska jakten på tid infinner sig.

Nåja, det kanske bara är nyttigt att rubba lite på sina invanda cirklar så jag fortsätter i den andan.
För att vara riktigt crazy så nystade jag upp lite Lovikkagarn och ska faktiskt sticka Lovikkavantar så här mitt i varmaste juli, så det så!

Tänkte försöka få till en sån där "lattjolajbanpåse/låda" med färdigstickade vantar, så är det bara att fiska upp någon då och då till vintern och färdigställa när det behövs. Fiffigt va!?

Ser ni att jag har en likadan fin korg till Lovikkaresterna?
Ja, ja...jag har lite pippi på korgar, jag vet! Men dom är ju faktiskt både fina OCH praktiska.
Såg att det fanns kvar några på GK:s...undrar om man skulle...?



Min dator har tydligen haft besök av någon händig, liten mekaniker så nu går det inte att få i ett minneskort utan att det fastnar...så ni får hålla till godo med lite mobilbilder tills vidare.

Ha det bra så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...