måndag 8 juli 2013

Till Ann-Britt

Vissa dagar är det extra roligt att komma hem efter jobbet!

En trevlig tidning, Ottobre Design och ett paket i brevlådan gjorde att jag idag t o m kunde ha lite överseende med dammråttorna som anföll direkt innanför dörren, tvätthögen som hotade att dränka mig och en familj som närapå höll på att dö av svält om middagen inte hamnade på bordet snabbt nog.




Ottobre Design innehöll som vanligt massor av inspiration och vilket år som helst kommer jag säkert att sy något också. Tills vidare gläder jag mig åt att bläddra och planera.

I paketet fanns färg från Zenit. Mumma!!
Kan ju tillägga att jag i dag också klickat hem liiite garner från Ofärgade Garner, Viola Schavon.
Så nu väntar jag bara på det paketet så jag kan fortsätta med mina färgexperiment.

Nu lägger jag upp mina trötta ben en stund och stickar ett varv eller två.
Ha det så gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...