tisdag 16 juli 2013

Latjolajbanlåda!

Det här var nog roligaste paketet på länge...en låda FULL med ofärgade garner i olika kvaliteér!

Beställt från Viola Schavon, Exklusiva Garner. Mycket bra och snabb service och trevlig kontakt. Kommer säkert att beställa därifrån fler gånger om jag gillar garnerna.




Så klart kunde jag inte hålla mig utan har ägnat eftermiddagen åt lite provfärgning.
Alltså, det är ju så kuuul!!
Inte för att det alltid blir som planerat, men det är lite av tjusningen...att blanda lite hit och lite dit och se vad som växer fram.






Än så länge har jag bara testat sockgarn men jag har flera andra kvaliteér som bara ligger och väntar.

Nä nu måste jag gå, grytorna puttrar på spisen. Ha det så bra!

4 kommentarer:

  1. Fint!! Det turkosamelerade är helt underbart!Blir spännande att följa dina färgningar.
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Läbbigt! Har varit inne på den sidan och tittat tidigare (kanske var det du som tipsade då med?) men har hållit mig från att köpa. Försöker hela tiden intala mig själv att jag in inte behöver mer garn... :S

    SvaraRadera
  3. Visst är det roligt, ju mer man färgar ju mer idéer får man,färger är bra för sinnet och själen. Lycka till!!

    SvaraRadera
  4. Vilken lyx-paket! Visst är det roligt att färga och testa sig fram :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...