torsdag 18 april 2013

Nästan i mål!

Nu när jag snart är färdig kanske jag törs smyga fram en bild på pippitröjan.
Alla delar färdigstickade, "bara" montering och trådfästning kvar. Fortsättning följer...

Det minskar faktiskt i WIP-högen. Heja Ann-Britt!



Fick lite fint Kauni-garn i brevlådan idag så nu kan jag snart avsluta "The Wool-Eater Blanket" som ligger och gottar sig där i bakgrunden.



Känns finfint eftersom det redan snurrar lite nya projekt i huvudet som gärna vill hamna på stickorna.
Det går mot vår och sommar och nu känner jag för att sticka i bomull.
För att vara riktigt ärlig har jag redan klickat hem garnet och det ligger på vardagsrumsbordet och frestar mig.

Ha en fin dag och sticka lugnt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...