måndag 7 januari 2013

Mjukstart

Nu är helgerna (äntligen) över och det är dags att återgå till verkligheten.
Kidsen börjar skolan i morgon så jag unnar mig också en mjukstart på arbetsåret.

Besök hos frissan för att kapa och färga den grånande kalufsen och sen lite sockstickning i soffan resten av kvällen. Låter som en fullspäckad dag, eller hur?



Funderar också på om det är dags att dansa ut lite julprylar snart?
Funderar, sa jag...därifrån är det en bra bit till handling...veckan har ju bara börjat...

2 kommentarer:

  1. Låter som en bra dag tycker jag. Ja julen börjar man ju bli lite less på nu faktiskt så jag ska ta bort allt julpynt nu i veckan.

    SvaraRadera
  2. Godt nytt år...strikkeår!
    De er så søte de Pippistrømpene...hvor kan man lære å strikke "tå-opp"-strikk? Har funnet på nett på engelsk, men jeg orker ikke, fins det på svensk eller norsk, mon tro?.
    Fortsatt fin uke til deg.
    Klem fra Kristin

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...