torsdag 29 november 2012

Undersökningen kan ta sin början

Allt studiematerial har kommit.
Nu ska jag bara ansöka om lite extra tid någonstans. så kan min högst vetenskapliga studie börja.
På bordet ligger Lovikka från Kampes, Bockens och Svarta Fåret.
Alla ser jättefina ut...hoppas jag kan utse en favorit.

Hade jag utökat bilden lite så hade jag varit avslöjad, för det ligger en lika stor hög bredvid, med heeeelt andra garner och heeeelt andra färger.
Är det trovärdigt om jag försöker med att det också är i vetenskapligt syfte...?


3 kommentarer:

  1. Då får vi hoppas på ett utlåtande när studien är klar. Och troligen blir det ett bra utlåtande ;) För bra saker säger vi väl alltid om garn!?!
    Lycka till. Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Ska bli intressant att höra vilket du tycker är bäst (och varför)!

    SvaraRadera
  3. Ser fram emot resultatet av denna undersökning!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...