torsdag 24 maj 2012

Tillbaka i cyberrymden

Äntligen har jag fått mig en ny dator!
Nu kanske det blir lite ordning på uppdateringarna.
Ska försöka stjäla mig lite tid någon kväll och kika runt lite och se vad jag missat hos alla kära bloggvänner.

Men... det var ju det där med tiden...
Plötsligt händer allt på en gång, från 0 till 180 över en natt!
Ungarna har diverse aktiviteter på skolorna, fotbollssäsongen drar igång med allt vad det innebär med skjutsande, bakning, skräpplockning, föräldramöten mm mm.

Och så ska man ju jobba också mitt i allt!
Den intensiva utomhussäsongen drar igång för oss precis i dagarna. Förfallstiden är så gott som över och skogsbilvägarna är i stort sett farbara överallt.
Ska idag och besöka några planteringsgäng och kolla upp kvaliten på planteringen och försöka kalibrera in alla så att det blir ett bra resultat i slutänden.

Ha det bra så länge så hörs vi snart, förhoppningsvis med nåt mera garnrelaterat inlägg!




1 kommentar:

  1. Hej jag har fått mitt paket en kopp garn 3
    tack snälla jag är jättenöjd räcket ett nystan till sjalen Gratitude är den svår att sticka
    mvh Maria

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...