söndag 1 januari 2012

Nyårslöfte... UTLOTTNING!

OBS! AVSLUTAD!

Nyårslöften är ingen idé att ge, för det vet ju alla hur det slutar...
...men det här tänker jag i alla fall genomföra.
Lovade ju att starta året med en liten utlottning, och det känns som ett bra avslut på det gamla bloggåret och som en bra uppstart på det nya.

Jag lottar ut ett par Lovikka vantar i Morjärvs Lovikka garn, damstorlek, med ett lite annorlunda broderi som jag inte gör så ofta.
Du behöver inte ha blogg för att delta, men då behöver jag din e-post adress för ev. kontakt.

Upplägget är ingen nyhet:
En kommentar = 1 lott
Kommentar + länk från din sida = 2 lotter
Låna gärna bilden om du länkar.
Skriv om du tar en eller två lotter.

10 januari 18.00 drar jag en vinnare...
...LYCKA TILL!!!





127 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Ooh jag vill vara med 1 lott på mig !!

    SvaraRadera
  3. kerstin Hasselborg1 januari 2012 kl. 13:39

    Jag vill ha en lott, de vackra vantarna skulle passa mig perfekt!

    SvaraRadera
  4. Så himla fiiina =)

    SvaraRadera
  5. Å vill ha ,dom är ju såå fiina =)
    Cecilia Åslin

    SvaraRadera
  6. Eg tar to lodd, så fine votter.

    SvaraRadera
  7. Vill jätte gärna vara med 2 lotter tar jag de är ju underbara. Ha en bra dag kram Beijan

    SvaraRadera
  8. Jag vill också vara med och ha en lott!

    SvaraRadera
  9. Jag tar 1 lott :)
    Min mail är bobokyckling@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  10. underbara vantar, vill absolut vara med

    SvaraRadera
  11. Så jättefina vantar!
    Vill gärna vara med på 1 lott

    SvaraRadera
  12. Gjett om jeg har lyst på disse fine vottene, da? Alltid kjekt å lese bloggen din. Du skriver så morsomt og lager så mye fint. Godt nytt år! Jeg tar to lodd og krysser fingrene!

    SvaraRadera
  13. Jag vill gärna vinna dessa underbara vantar jag
    nöjer mig med en lott

    SvaraRadera
  14. Oj hjälp så fina vantar! Dom skulle jag stolt använda! Delar med mig på min blogg, således två lotter (men hoppas att jag har turen att vinna i alla fall ;) )

    SvaraRadera
  15. Flotte votter og jeg vil være med. 1 lodd på meg:-)

    Godt Nyttår!

    SvaraRadera
  16. Jättefina vantar!
    Jag är med, blir två lotter för mig :D

    SvaraRadera
  17. Jag blir med på 2 lotter.
    De är otroligt vackra!

    SvaraRadera
  18. Åh vad fina, vilket annorlunda broderi! En lott, och massa tur! ;)

    SvaraRadera
  19. Vilka fantastiska vantar!
    Klart jag vill vara med och ha chansen på dem!!
    Jag länkar på min blogg för två lotter :)

    SvaraRadera
  20. Först fungerar julklappsdatorn felfritt utan trassel, sen får jag en kasse garn efter en vindsröjning och därefter lottar du ut sanslöst vackra vantar. Tror jag har flyt idag!! :) Två lotter tack!

    SvaraRadera
  21. Pernilla Westerberg1 januari 2012 kl. 16:18

    Åh så vackra dom blev, jag vill ha en lott.
    Pernilla

    SvaraRadera
  22. Verkligen vackra, vill gärna ta en lott!

    SvaraRadera
  23. Jeg vil gjerne være med! To lodd på meg :)

    SvaraRadera
  24. Oh, så fina vantar! Jag tar gärna en lott. //Jeanette

    SvaraRadera
  25. Superfina, dom vill jag också ha =)
    Två lotter till mig.

    SvaraRadera
  26. Eg vil vere med og. Eg tek 1 lodd. Fin blogg.

    SvaraRadera
  27. Jag vill gärna vara med! Länkar från min blogg, så det blir två lotter tack!

    SvaraRadera
  28. Hej Ann-britt.
    Ursnygga vantar,jag vill absolut vara med och om jag gjort rätt så borde jag ha två lotter.
    Kram Marianne.

    SvaraRadera
  29. Fina vantar!! Jag vill vara med i utlottningen, länkar i min blogg. 2 lotter. Nu håller jag tummarna!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  30. Så flotte! Jeg trekker 2 lodd :-))

    SvaraRadera
  31. Hej

    Jätte fina vantar jag vill vara med och självklart så länkar jag från min blogg: http://hannaleker.blogspot.com/2012/01/utlottning-hos-rat-avig.html

    /Hanna-Kristine

    SvaraRadera
  32. Vilka alldeles, alldeles förträffligt fina vantar. Jag ber om två lotter, önskar dig en god fortsättning och hoppas på tur!
    Sarah

    SvaraRadera
  33. Vilka häftiga vantar!!
    Är gärna med i din utlottning,
    med en lott.

    God fortsättning på 2012!

    SvaraRadera
  34. århh , de vil passe så godt til mine støvler!! 2 lod tak

    SvaraRadera
  35. Självklart vill jag vara med i utlottningen av de vackra vantarna.Jag länkar från min blogg.

    SvaraRadera
  36. Godt Nyttår, kjære deg. Så flott start på nyåret er jo fantastisk. To lodd på meg, det er klart. =)
    Klem ToneB

    SvaraRadera
  37. De där jättefina vantarna är precis vad mina frusna händer behöver. En lott, tack.

    SvaraRadera
  38. sicka fina vantar...så gosiga de ser ut! Klart jag gärna vill vinna dem - andras vantar är finare än de egna ;-))

    två lotter blir det då för mig eftersom jag länkar till dig

    SvaraRadera
  39. Hejhej!
    Jag tar 1 lott.
    min mail är anxiety_@hotmail.se
    God fortsättning! / Paul m

    SvaraRadera
  40. Jag tar genast 2 lotter och hoppas vinna de fina vantarna.
    Önskar dej också Gott Nytt År.
    Kram Birgitta

    SvaraRadera
  41. Hej! Jag tar 2 lotter, tack!


    http://cassitipsar.blogg.se/2012/january/tavla-om-lovikka-vantar-i-morjarvs-lovikka-ga.html

    här tipsar jag om tävlingen.
    min mail är canicos@hotmail.se

    Gott nytt år på Dig!

    / Cassandra Holm

    SvaraRadera
  42. Hei!
    Så nydelige votter! Jeg er gjerne med og tar 2 lodd! God nytt år!

    Klem Cathrine :-)

    SvaraRadera
  43. Åh, vilka vackra! Är gärna med och hoppas på tur, nöjer mig med en lott.

    Mvh Maria L, Visby

    maijjus@hotmail.com

    SvaraRadera
  44. Åh vad fina vantar! De vill jag gärna gärna vinna!!
    Håller mina tummar!
    Susanne

    SvaraRadera
  45. Finaste vantarna jag sett på länge. Länk finns hos mig. Så nu hoppas jag på 2 lotter.

    SvaraRadera
  46. Jag är också med! 1 lott tack.

    Gott nytt år 2012

    mlaymark@gmail.com

    SvaraRadera
  47. 1. Jag är gärna med och provar lyckan <3

    2. Länkar här
    http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/january/10-jan-lovikka-vantar.html

    2 lotter till mig. Hàller tummarna

    Gott Nytt Àr
    Kram Sofie
    citcit.kuruyemis@gmail.com

    SvaraRadera
  48. underbara vantar...... till och med i Morjärvs Lovikka.......
    jag bodde i Morjärv som barn och besökte då spinneriet med min mamma.
    mvh
    elainesbild@yahoo.se

    SvaraRadera
  49. Så klart att jag också vill vara med i utlottningen av dessa underbart fina vantar!
    Så härligt med en ny variant av Lovikkavanten!

    SvaraRadera
  50. Jag önskar 1 lott och är gärna med i utlottningen av de mysiga vantarna. De är mycket fina, jag hoppas de blir mina.
    Jag håller tummarna hårt.
    Varm vinterhälsning från Monika
    E-Mail: empty_heart@live.se

    SvaraRadera
  51. Ååå så fina vantar! Klart jag vill ha en lott!

    SvaraRadera
  52. Jag är gärna med,och tar en lott,tack!
    Hoppas på tur!

    mail:he-jasmine@163.com

    SvaraRadera
  53. Hej! Jätte fina vantar skulle passa mitt barnbarn perfekt. Klart jag vill ha en lott. Har ingen hemsida men här är min mail. m.parni@hotmail.se

    SvaraRadera
  54. Ja, det var snygga vantar det. Absolut jag vill vara med, en lott tack.
    Önskar dig en god fortsättning på den nya stickåret.

    SvaraRadera
  55. Supersnygga! Klart jag vill vara med - två lotter tack! ;)

    SvaraRadera
  56. JAG VILL GÄRNA VA MED O TÄVLA OM VANTARNA.. de va jättefina..länkar från min blogg..o blir det 2 lotter då.

    SvaraRadera
  57. Vilka fina vantar du gör. Kul med så annorlunda broderi. Nu syns de, vanligtvis så hamnar broderiet under jackärmen.

    SvaraRadera
  58. Självklart vill jag också vinna superfina vantar!

    idalisaek@gmail.com

    SvaraRadera
  59. Jag är gärna med och tävlar om de superfina vantarna.
    Jag tar TVÅ lotter, här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/january/10-januari-vinn-fina-lovikka-vantar.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  60. Borde ju ta två, men jag är så lat i kväll så det får duga med en lott.

    SvaraRadera
  61. Hej! Naturligtvis vill jag vara med i utlottningen. Så fina vantar du har stickat! Två lotter för mig! Ha det bra.

    SvaraRadera
  62. Å vilka fina vantar, underbara! Jag är gärna med och tävlar med en lott.

    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  63. oh, jag tar gärna två lotter. de var ju underbart fina!

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/january/ratoavig.html

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  64. Jag vill vara med! tar en lott.

    anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  65. Är jättegärna med och tävlar om dessa fantastiska lovikka vantar, 2 lotter, har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/01/lovikka-vantar-101.html
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  66. Jajaja, jag vill gärna vinna dessa ovanliga lovikkavantar. 2 lotter tack. Jag härstammar från Morjärv så jag har varit på spinneriet många gånger. Kram
    tanten@telia.com

    SvaraRadera
  67. Åh, vilka fina! Jag har just länkat, så jag bokar 2 lotter och håller tummarna!
    ;-)

    SvaraRadera
  68. Jag blir helt "lyrisk" så fina vantar, skulle jag gärna vinna!
    1 lott tack!
    Mvh Marie

    ragna_marie@hotmail.com

    SvaraRadera
  69. Klart jag vill vara med och vinna dessa fina vantar. 2 lotter .

    Sirpa Marjeta

    SvaraRadera
  70. Åh, jag vill vara med! Har länkat också, så två lotter till mig. :)

    SvaraRadera
  71. Ååhh... vilka fina vantar! Vill gärna vara med och tävla om dem :)
    God fortsättning på det nya året önskar Kicki

    kicki.ternstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  72. Jag tar en lott! Hoppas verkligen, de ser så mysiga ut. MVH Desirée
    mail perfectiion_@hotmail.com

    SvaraRadera
  73. Godt nyttår!For en koselig blogg du har...har lagt meg som følger...og de fine vottene tar jeg gjerne 2 lodd på...koselig start på året dette.

    Klem fra Kristin

    SvaraRadera
  74. Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Jag har precis lagt upp en ny blogg. jag länkar till din sida. Nu hoppas jag på nybörjartur. Ha det så bra./Mari

    SvaraRadera
  75. Vill ha två lotter, har länkat här: fyrfotingarna.se

    Har fastnat en bra stund i din blogg, hur mycket inspiration som helst. Tack!

    Hälsningar
    Caisa

    SvaraRadera
  76. Så flotte vanter! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. :)

    SvaraRadera
  77. De där super snygga vantarna vill jag försöka stoppa händerna i, länkar från min blogg

    SvaraRadera
  78. KLart jag vill vara med om utlottningen av så fina vantar...
    Jag lägger ut det på min blogg så det blir väl två lotter då....:)

    SvaraRadera
  79. Bättre sent än aldrig, jag är gärna med på utlottningen.
    Det blir en lott.
    God fortsättning och ett härligt slöjdår.
    Tina

    SvaraRadera
  80. Åh så fina och sköna vantar!
    jag tar en lott
    Ulla
    ubhagglund@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. WOW!! Vilka snygga vantar!
    Provar lyckan med en lott.
    Britt
    britt.jonesig@telia.com

    SvaraRadera
  82. ojsan Såå fina!

    Vinner dom gärna till mina frusna händer!
    Hoppas på tur
    /Madeleine

    SvaraRadera
  83. Charlotte "Clotte"4 januari 2012 kl. 20:02

    Vilka vackra vantar. Jag vill vara med om 1 lott. Om jag vinner skulle jag bära vantarna med stolthet.
    Mvh
    Charlotte clotte@live.se

    SvaraRadera
  84. Hei.ÅÅÅ jaaaaaa, jeg vil være med. Et lite lodd bare,men det kan jo være et lykkelodd. Ha en fin kveld. Kos kos (O:

    SvaraRadera
  85. Hej Det var vantar det, vill gärna vara med i din utlottning. Jag tar två lotter, länkar till min blogg.
    Kramisar Caisa

    SvaraRadera
  86. Jag är med och chansar!
    mail hejelihejhej@hotmail.se
    Kram Micke!

    SvaraRadera
  87. Klart att jag vill vara med och pröva lyckan!
    Länkar till dig från mig så två lotter till mig :)
    Kram Annika

    SvaraRadera
  88. Jeanette A rakaela@telia.com5 januari 2012 kl. 13:41

    Vilken tur att jag trillade in på din blogg för första gången :)
    Jag tar gärna emot en styck lott.
    Vad mycket fint du gjort! Måste ta mej tid att kolla runt lite.
    Mvh Jeanette A

    SvaraRadera
  89. Hejsan!
    Hittade hit via Skapa och Inreda! Kul :O)
    Gillar ALLT stickat och försöker själv hinna litet också! Nu blev det ett par babytossor, som jag fick färdiga idag :O)
    Vill gärna vara med i ditt lotteri med två lotter! Länkar från min blogg!
    Ps. Jag har också lotteri ;)
    God fortsättning kommer från Finland :)

    SvaraRadera
  90. Härliga vantar, jag är med!:)
    Kram Caroline
    vitabergenserik@hotmail.com

    SvaraRadera
  91. vill gärna vinna de fina vantarna!
    mvh Veronica
    virre.orust@telia.com

    SvaraRadera
  92. Så roligt att hitta din blogg och så underbara vantar du lottar ut! Jag vill gärna vara med och hoppas på tur! Två lotter till mig,tack!
    Ha en fin dag!
    Anneli

    SvaraRadera
  93. hej, vilka härliga vantar, vill gärna vara med i din utlottning.en lott till mig.
    magnussoningrid@yahoo.se

    SvaraRadera
  94. Oj så vackra! Jag tar gärna en lott :)

    SvaraRadera
  95. Fina vantar,vill gärna vara med på en lott.God fortsättning på det nya året

    SvaraRadera
  96. Hei.

    For noen flotte lovika votter, de ønsker jeg meg:)

    Er med i trekningen med 2 lodd.

    Ha ei fin helg:)

    Elin

    SvaraRadera
  97. Vilka vackra vantar !!!!
    Hoppas, hoppas.
    Siv i Piteå

    SvaraRadera
  98. Flotte votter!!!
    Håper jeg vinner!!!

    SvaraRadera
  99. Oj så vackra. hoppas på tur!
    Britta.widegren@norrkoping.se

    SvaraRadera
  100. Hej, jag tar 1 lott och hoppas på vinst av det otroligt vackra vantarna :)
    Hälsningar AnnKatrin
    annka.noreliusson@hotmail.com

    SvaraRadera
  101. jeg vil gerne være med på 2 lodder
    - men har desværre problemer med at linke til dit billede af vanterne.
    mvh Mona

    SvaraRadera
  102. Wow, vilka fina vantar!
    Jag vill gärna vara med, och har länkat också. Så två lotter, tack!
    Håller tummarna nu :-)

    SvaraRadera
  103. Jag vill gärna vara med i utlottningen,är glad för en lott.

    SvaraRadera
  104. Håller tummarna för att få äga dessa underbara vantar...
    harriet.boman@telia.com

    SvaraRadera
  105. Så fina, skulle jag vilja ha =)
    Två lotter till mig :)
    Länkar till min blogg.

    SvaraRadera
  106. Här nere är jag och jag fryser så lätt om mina händer.
    Så ett par så fina vantar skulle jag bli riktigt glad för.

    Tar 2 lotter och hoppas på en riktigt stor tur.

    Gunilla

    SvaraRadera
  107. Läckra!!!!
    Dom skulle jag gärna vilja vinna med min lott.

    SvaraRadera
  108. ÅÅÅ dom däe otroligt fina vantarna vill jag vinna .
    En lott till Lotta då ;)


    Kram kram

    SvaraRadera
  109. Världens sötaste vantar! Dem vill jag gärna vinna - två lotter, jag länkar på min blogg.

    SvaraRadera
  110. Fina vantar du gör !
    Tar en lott o hoppas på lyckan att vinna :)

    bittan4@gmail.com

    SvaraRadera
  111. Wonderful giveaway,
    hope that I win :)
    (1 lott)
    -Mintsu-
    minnapo1@gmail.com

    SvaraRadera
  112. Klart jag vill vara med om den utlottningen. Jättefina!! Hälsningar Anita

    SvaraRadera
  113. Å, noe så lekkert! Jeg tar et lodd. Fant din fine blogg i dag, og du har laget så myyyye fint. Legger meg til som følger. Ha en fin dag. Klem fra Eva i Norge :-)

    SvaraRadera
  114. Bokar en lott till dom otroligt fina vantarna.

    SvaraRadera
  115. Jag är med och tävlar! :D
    Har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.com/p/2012/1/?link=1326143816

    Epost: jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  116. Vill gärna vara med i utlottningen av dina söta vantar!
    1 lott blir bra, tack :))

    vänliga hälsningar,
    Gunilla

    gen@aol.se

    SvaraRadera
  117. Oj, vilka fina vantar !!
    2 lotter tack :)
    Vandrade runt ii bloggarna nu på morgonen o hittade dig o vantarna :)
    Ha en bra dag....

    SvaraRadera
  118. Oj så vackra!

    Vill gärna vara med och "slåss" om dem, tingar 2 lotter.

    SvaraRadera
  119. Gôrfina.
    Dessa skulle jag gilla att rå om.
    Måste kolla in broderiet lite extra. Ha ett gott 2012.
    Deltar gärna i kampen om dessa vantar.
    /Solweig

    solweig_johansson@telia.com

    SvaraRadera
  120. ? mailadressen funkade inte i URL/Namn. Kanske bottenstrecket./Solweig

    SvaraRadera
  121. hej jag vill också¨vara med Kram de är jättefina maria

    SvaraRadera
  122. Jag har aldrig lyckats vinna en utlottning på nätet. Men nu ska jag hålla både tummar och tår för att det ska lyckas, för de här vantarna var otroligt fina. Jag länkar från min blogg,så två lotter blir det.

    SvaraRadera
  123. Jag har lagt upp länken på min sida och även lagt din bild här.
    Hoppas på tur i ditt lotteri av de underbara vantarna som jag googlade fram till din sida. SNYGGT BRODERI ! ! !
    = 2 lotter

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...