fredag 21 oktober 2011

Ibland blir det helt fel...

...men ändå så rätt!
Klickade hem lite Cascade 220 från Garnkorgen, (supersnabb leverans som vanligt).
Trodde jag hade beställt grått och rosa, men det visade sig vara ett ljust mullvadsfärgat garn i stället för grått.
Blev först lite fundersam, men när jag såg det tillsammans med det rosa föll allt på plats!
Det blir perfekt till "uppifrån och ner" koftan vi ska få prova på under Sticklägret i Pålänge, eller "Puling" som det heter på Kalixmål.



10 kommentarer:

  1. Men se här,,, garn till kofta, kommer bli underbar. Ser riktigt mjukt ut också.
    Ja, Garnkorgen är snabbare än snabbast.

    SvaraRadera
  2. Härliga färger,
    Ha det så mysigt på
    sticklägret!

    SvaraRadera
  3. kan tänka mej att det mullvadsfärgade och det rosa är jättesnyggt ihop!

    SvaraRadera
  4. Vilka härliga färger! Det blir en snygg kofta.
    Vad bra att det går fort! Jag klickade hem "lite" garn från Garnkorgen jag också.
    Tänk vad lätt det är att handla på internet! Nästan för lätt :D

    SvaraRadera
  5. Härliga färger. Det blir en ljuvlig kofta. Ha det så bra på sticklägret.

    SvaraRadera
  6. Visst är det så att man inte alltid får det man hade trott när man beställer på nätet :) Men som sagt det kan ju bli bra ändå. Dina härvor ser superfina ut!!

    SvaraRadera
  7. Vilken tur att det blev bra ndå, ser fint ut!

    SvaraRadera
  8. Det garnet har jag funderat på att beställa! Färgerna ser jättefina ut tillsammans, tycker jag. Det kanske får bli en beställning från Garnkorgen här med innan lägret....

    SvaraRadera
  9. Jag har oxå funderat på att beställa det garnet till lägret. Hur mycket beställde du? (lite hopplös på att beräkna...)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...